کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737995369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وزیر بهداشت از راه‌اندازی سامانه‌ی خدمات جامع سلامت در سال 91 خبر داد

http://citna.ir/sites/default/files/1115624_PhotoA.jpgوزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سامانه‌ی خدمات جامع سلامت طبق برنامه‌ی پنجم توسعه از سال 91 با اولویت بهره‌مندی مناطق کمتر توسعه یافته، به ویژه مناطق روستایی و عشایری در کشور راه‌اندازی و اجرایی می‌شود.

به گزارش سافت‌ گذر به نقل ازسیتنا؛ "مرضیه وحیددستجردی"  در جلسه‌ی تقدیر از دست اندرکاران نقشه تحول نظام سلامت، افزود: این برنامه به شورای عالی سلامت ارسال شده و امیدواریم در آخرین جلسه این شورا در سال جاری، تصویب شود.

وی سطح بندی خدمات و خرید راهبردی خدمات سلامت را از دیگر اقداماتی برشمرد که توسط وزارت بهداشت در سال اول اجرای برنامه پنجم توسعه، طراحی شده است.

وزیر بهداشت در ادامه به تدوین سند آموزش و پژوهش، سند آمایش سرزمین و تدوین دو نقشه جامع علمی سلامت و نقشه تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت: وزارت بهداشت به عنوان تنها دستگاه ارائه کننده این سندها به دولت شناخته شده است.

دستجردی افزود: طراحی و برنامه ریزی فعالیت ها برای آینده در دوران حساس فعلی، رسیدن به اهداف بزرگ را تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: نقشه تحول نظام سلامت مربوط به وزارت بهداشت نیست بلکه مربوط به تمام سازمان های دست اندرکار است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد بیش از 70 درصد مسایل مربوط به سلامت، مسایل بین بخشی است و فقط 25 درصد این مسایل به حوزه وزارت بهداشت، بازمی گردد.

دستجردی گفت: تمام فعالیت های مربوط به حوزه سلامت در برنامه پنجم توسعه به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی با اشاره به طراحی برنامه نظام درمانی کشور در پایه بیمه یکپارچه درمانی تاکید کرد تمام این برنامه ها به ویژه برنامه ریزی مربوط به بیمه ها در برنامه پنجم توسعه برعهده وزارت بهداشت گذاشته شده است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: تمام ارائه کنندگان خدمات درمانی کشور - اعم از دستگاه های دولتی، غیردولتی و عمومی غیردولتی- موظفند از خط مشی وزارت بهداشت، پیروی کنند و در این راستا دستگاه هایی که در امور درمانی از وزارت بهداشت پیروی نکنند، طرف قرارداد بیمه‌ها نخواهند بود و از یارانه های مربوط به سلامت، برخوردار نمی شوند.

به گزارش سافت‌ گذر؛وی تاکید کرد: سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت بر بخش سلامت در برنامه پنجم توسعه در وزارت بهداشت، متمرکز شده است و این نهاد به عنوان ناظر عالی سلامت در کشور به شمار می رود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8199 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1390/12/21 تعداد مشاهده: 2065
سافت گذر